13.08.2018 - 10:53
|
Actualització: 13.08.2018 - 10:56
El diari americà The New York Times té més subscriptors que mai abans en la història del mitjà. Segons les dades econòmiques publicades aquesta setmana pel mitjà, 3,8 milions de persones paguen per als continguts i d’aquestes, 2.892.000 són subscriptors digitals. La resta ho són de l’edició en paper. De manera que els usuaris de pagament digitals ja supera de llarg els del paper.
El diari va apostar per als subscriptors digitals de pagament l’any 2011 i des d’aleshores la xifra d’usuaris disposats a pagar per als continguts no ha parat d’augmentar. De la mateixa manera, també s’ha reduït la dependència de la publicitat. Ara com ara, més d’un 60% dels ingressos totals ja provenen dels usuaris digitals.
Els beneficis també augmenten el segon trimestre del 2018, període d’anàlisi de l’informe, i s’eleven a 40 milions de dòlars, en comparació als 26,5 milions del mateix període de l’any passat. La conclusió de l’informe és clar: aquests beneficis són deguts, principalment, a ‘la forta subscripció digital’ i menors costos operatius, que van permetre compensar els ingressos menors de publicitat.