01.04.2019 - 19:47
|
Actualització: 01.04.2019 - 23:45
À Punt, va registrar al març, per segon mes consecutiu, el seu rècord històric d’audiència, amb un 2,5% de quota de pantalla. És la televisió pública que més va créixer el mes passat: d’un 67% respecte del febrer.
Els programes que encapçalen aquesta tendència són els informatius i les sèries. Els informatius són dels espais més vists d’À Punt, tant el ‘NTC Migdia’ com el ‘NTC Nit’. Quant a les sèries, ‘La forastera’ va tenir un 3,7% de quota i ‘L’alqueria blanca’ un 5,3%.
La franja horària de la sobretaula, amb un 4,3% de quota, i la de la vesprada, amb un 2,5%, van ser les més seguides per l’audiència, amb un creixement que supera el 90% respecte del febrer. El creixement a la franja del prime time ha estat de mig punt.
La ‘cremà’, l’espai més vist
En el seguiment de les Falles, la nit de la cremà va ser l’espai més vist del mes, amb un 10,3% de quota; la mascletà del dia 1 va obtenir una audiència del 6,3% i l’ofrena un 3,6%.
Durant les festes de la Magdalena, la televisió va arribar al 6,6% de quota durant la mascletà del dia 30 i, el mateix dia, un 2,4% amb l’emissió del partit de futbol entre el C.D. Castelló i l’Hèrcules d’Alacant. El Magdalena Vítol va atènyer el 3%.