L’empresari i dj Gianluca Vacchi: “La fama és una responsabilitat”

  • "El que jo sóc es pot comparar al que podria ser abans una estrella televisiva o una 'rockstar'"

VilaWeb
Redacció
15.07.2017 - 11:18

“El que jo sóc es pot comparar al que podria ser abans una estrella televisiva o una ‘rockstar'”

BARCELONA, 15 (EUROPA PRESS)

L’empresari, dj i ‘influencer’ italià Gianluca Vacchi, que ha viatjat a Barcelona per oferir als seus seguidors una sessió a la sala Sutton, ha assegurat en una entrevista d’Europa Press que “la fama és una responsabilitat”, després d’aconseguir 10 milions de seguidors per gravar-se ballant, a més de tenir un estil de vida ple de luxes.

El milionari ha assenyalat que dins d’aquesta responsabilitat entra transmetre als seus seguidors que “és necessari seguir somiant” davant la societat europea situada en una crisi que ho ha tacat tot amb una empremta de pessimisme.

Al seu judici, la fama solament té com límit “el respecte i l’educació”, i ha assegurat no estar d’acord amb els límits perquè aquests consisteixen en cànons burgesos orientats al control de la societat, i que de vegades propicien que es critiqui les xarxes socials perquè fugen del control dels sistemes convencionals.

“Avui dia decideix el poble. És el públic”, ha dit sobre el fet, per exemple, que alguns dj italians critiquin que ell realitzi sessions, creient-se que és necessari ser perit per a això, ha assenyalat.

LA MÚSICA, “UNA FORMA DE COMUNICACIÓ”

Sobre la música, ha defensat que és una forma de comunicació, i que el que li interessa amb les sessions és recollir bones vibracions i fer gaudir al públic: “M’agrada mirar a la gent i modificar la sessió”, i ha agregat que el que més li satisfà és recollir somriures.

Preguntat sobre el públic barceloní, davant el qual ha debutat, l’empresari –d’àvia argentina– ha assegurat que és de sang llatina: “Amb el públic espanyol em sento molt bé”.

Ha relatat que va decidir integrar-se a les xarxes socials quan es va donar compte que els joves es comunicaven per aquest mitjà: “He volgut començar a captar com estan canviant les relacions”.

Enmig d’aquest món, va trobar un espai per retratar la manera com sempre ha viscut i a convertir-se en un “animador global” que es mostra ballant, fent gimnàstica, vestint-se ‘cool’ i també realitzant sessions dj.

“El que jo sóc es pot comparar al que podria ser abans una estrella televisiu o una ‘rockstar'”, ha explicat Vacchi, que ha diferenciat entre famosos en xarxes socials perquè tenen una procedència o família concretes, i uns altres que simplement animen i diverteixen.

Al seu judici, no es pot viure una vida física desconnectada del virtual, ja que ambdues s’interconnecten; no obstant això, ha considerat que els joves també han de saber que hi ha coses que solament es poden aconseguir amb la vida física, com conquistar a una dona, ha dit: “És el poder de seducció, a través de la paraula, la mirada i el moviment, i les xarxes socials han de ser amplificadores d’això”.

Per a ell, els joves no saben quins són els seus rols, i el que ha seduït als seus fans –d’entre 18 i 45 anys– ha estat la seva espontaneïtat perquè “la gent està cansada de veure serietat i moralisme”, així com de les convencions en el comportament.

Tots els seus balls i exhibicions a les xarxes socials han tingut com a objectiu explicar als joves que tot és possible, dins de que els seus seguidors entenen que aquesta és la seva vida i que és de debò i sense enganys: “Han entès que sóc el que mostro”.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any
Fer-me'n subscriptor