20.10.2017 - 17:54
|
Actualització: 20.10.2017 - 23:16
L’Associació d’Editors en Llengua Catalana ha impulsat a les xarxes socials la campanya #MésQueMaiCultura. En declaracions a l’ACN, la presidenta de l’associació, Montse Ayats, ha explicat que van decidir de promoure-la amb la voluntat de sensibilitzar la població i perquè no s’oblidi la importància de la cultura i, en el seu cas, dels llibres.
Ayats ha dit que la tensa situació política havia fet sortir de les rutines i havia fet canviar els hàbits. ‘És evident que el consum cultural ha baixat i creiem que era bo impulsar una campanya a les xarxes’, ha dit. Amb aquesta iniciativa, es pretén que la ciutadania consumeixi cultura.
Ayats ha destacat que en qualsevol país l’educació i la cultura són bàsics ‘en temps de conflictes o de no conflictes’. Així mateix, ha recordat que unes persones ben formades en el sentit cultural i educatiu tenien més possibilitats de tenir criteri propi i de defensar les idees. Tot i això, ha lamentat que s’hi dediquin pocs recursos. En aquest sentit, ha fet una crida a treballar per demostrar que amb més cultura i educació la situació aniria millor.
Aquests són alguns dels primers missatges que ha llançat l’associació.
Tenim cultura de país, no deixem el país sense cultura #MésQueMaiCultura pic.twitter.com/Bj01Yu7X59
— EDITORS.CAT🎗 (@editorscat) October 20, 2017
El país es mou. Mou-te amb ell. T'esperem a les llibreries, als teatres, als concerts, als cinemes… #MésQueMaiCultura pic.twitter.com/6plnltVvC7
— EDITORS.CAT🎗 (@editorscat) October 20, 2017