09.05.2017 - 12:45
BARCELONA, 9 (EUROPA PRESS)
L’aplicació mòbil Manzaning, que posa en contacte clients amb els petits comerciants locals, ha captat 325.000 euros, dels quals 75.000 corresponen a un préstec Enisa i 250.000 euros a nou capital.
Segons ha informat aquest dimarts en un comunicat, la ronda d’inversió ha estat liderada per Kensington Capital –firma inversora d’un àngel inversor d’Andorra–, i també hi han participat inversors del Fòrum de Iese i de la xarxa Esade Ban, alhora que han reinvertit els fundadors, Eva Tomás i Jaume Viñals, que mantenen la majoria.
Els nous recursos serviran a l’start-up catalana per consolidar l’extensió del seu model de negoci i es destinaran principalment a accions de màrqueting per incrementar la comunitat d’usuaris i establiments i a obrir noves places com Madrid, on preveu començar a operar al setembre.
Els comerços locals poden adherir-se gratuïtament a la plataforma mòbil i Manzaning s’encarrega tant del cobrament –amb passarel·la de pagament pròpia– com de la logística, amb un servei de venda a domicili operatiu de dilluns a dissabte ininterrompudament i els diumenges al matí.
Manzaning va néixer el 2016 amb l’objectiu d’oferir una alternativa als petits comerços locals, i actualment està incubada a Barcelona Activa i ha estat triada per formar part del programa de mentorització WeGrow de Iese i del programa d’acceleració Empemta d’Esade.