10.12.2021 - 18:57
|
Actualització: 10.12.2021 - 19:17
El vídeo dura vint-i-dos segons, està penjat al compte oficial del president de la Generalitat, i Ximo Puig diu en castellà: “Enguany necessitem més que mai l’emoció de Nadal. Peníscola [pronunciat en castellà] un poble extraordinari, és l’únic poble enguany de la Comunitat Valenciana seleccionat per a omplir-se de llum i esperança amb Ferrero Rocher. Enguany, tria Peníscola [en castellà] perquè, units, brillem encara més”.
Este año Peñíscola brillará aún más.
Necesitamos más que nunca la emoción de la Navidad, por eso, vota Peñíscola como el Pueblo de la Navidad de Ferrero Rocher en 2021.
Somos luz, somos esperanza. https://t.co/mevGo5eScB pic.twitter.com/ou4YrwMpnR
— Ximo Puig (@ximopuig) December 9, 2021
L’elecció dels pobles que brillen més a Espanya és una campanya de la marca de bombons que fa uns anys anunciava Isabel Preysler.
Ara fa vint-i-quatre hores que es va fer la piulada i el vídeo l’han vist més d’onze mil persones. Hi ha desenes de reaccions contràries a aquesta acció publicitària del president.
La majoria li retrauen que parle en castellà. Altres, directament, que faça publicitat per a una marca comercial.