L’anunci de bombons de Ximo Puig que ha encès Twitter

  • El president de la Generalitat fa campanya perquè la ciutadania participe en una votació per aconseguir que Peníscola siga el poble que més brille per Nadal

VilaWeb

Redacció

10.12.2021 - 18:57
Actualització: 10.12.2021 - 19:17

El vídeo dura vint-i-dos segons, està penjat al compte oficial del president de la Generalitat, i Ximo Puig diu en castellà: “Enguany necessitem més que mai l’emoció de Nadal. Peníscola [pronunciat en castellà] un poble extraordinari, és l’únic poble enguany de la Comunitat Valenciana seleccionat per a omplir-se de llum i esperança amb Ferrero Rocher. Enguany, tria Peníscola [en castellà] perquè, units, brillem encara més”.

L’elecció dels pobles que brillen més a Espanya és una campanya de la marca de bombons que fa uns anys anunciava Isabel Preysler.

Ara fa vint-i-quatre hores que es va fer la piulada i el vídeo l’han vist més d’onze mil persones. Hi ha desenes de reaccions contràries a aquesta acció publicitària del president. 

La majoria li retrauen que parle en castellà. Altres, directament, que faça publicitat per a una marca comercial.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem

Fer-me'n subscriptor