24.06.2016 - 12:19
BARCELONA, 24 (EUROPA PRESS)
La UPF Barcelona School of Management i Barcelona Activa han convocat una nova edició de la beca Executive MBA per a emprenedors amb l’objectiu de col·laborar i donar suport a l’emprenedor en l’impuls dels seus projectes.
Així, totes dues han ofert dues places del seu Executive MBA conscients que aquest tipus de programes tenen un preu elevat –entre els 30.000 i 90.000 euros– i més si els aspirants són persones que estan en ple procés de desenvolupament d’una empresa o startup.
L’Executive MBA de la UPF Barcelona School of Management està orientat a les necessitats dels emprenedors perquè ha estat creat pensant a adaptar el curs a cada alumne i el seu itinerari individual.
“El projecte es converteix en l’eix vertebrador del procés d’aprenentatge i l’ajudarà a desenvolupar aptituds d’anàlisi, diagnòstic i competències viables per al seu projecte concret”, ha explicat Jordi de Falguera, director del programa.
Segons Falguera, cada alumne té un mentor que l’acompanya en tot el procés, l’orienta i desafia, fet que permet que fins un 40% del programa sigui “personalitzat”.
Emprenedors com Rafa Gonzalez, ceo de l’estudi de videojocs A Crowd of Monsters; Santiago Sala, de Nanomol Tech; Ana Laromaine de l’startup Osmoblue o Noemí Muñoz del laboratori Grand Fontaine, són alguns exemples, ha detallat la UPF.
NOVA MASTERCLASS ‘FLIPPED LEARNING’
La UPF Barcelona School of Management també impartirà dijous que ve 30 de juny en obert una masterclass sobre ‘Noves estratègies competitives en les empreses’, a càrrec del professor Enric Jaulent.
Aquesta masterclass, que és gratuïta, es realitzarà amb el format de classe invertida –anomenada ‘flipped learning’–, un model pedagògic cada vegada més consolidat a les escoles innovadores.
Aquest model educatiu consisteix a rebre prèviament el contingut de la classe en línia per poder dedicar després la sessió a treballar activament exemples i dubtes amb el ponent.
La classe invertida busca fomentar un aprenentatge més profund i significatiu perquè els assistents s’impliquen des del primer moment, allunyat de l’adquisició repetitiva dels coneixements.