18.01.2024 - 13:47
|
Actualització: 18.01.2024 - 15:07
La travessa, el reality d’aventures presentat per Laura Escanes, ha estat tot un èxit i ja se’n prepara la segona temporada. Des de la seva estrena a finals d’octubre, ha tingut més d’un milió i mig de reproduccions a la plataforma 3Cat, on ja hi ha més de 750.000 usuaris registrats.
Obrim càsting! Després d’una primera temporada extraordinària amb més d'1.500.000 reproduccions a la plataforma 3Cat, preparem una nova temporada de "La travessa" i busquem concursants!#LaTravessa3Cat #Som3Cathttps://t.co/YLGEYrHml3 pic.twitter.com/Q4A9GYczJm
— 3Cat (@som3cat) January 18, 2024
La travessa és un concurs en què els participants han de recórrer una ruta per Catalunya, amb desafiaments físics, d’orientació i altres habilitats que posen a prova la seva capacitat de superació. A la primera temporada els concursants van sortir de la Vall d’Aran fins a arribar al Cap de Creus, a l’Empordà. La segona temporada tindrà un itinerari nou, que encara no s’ha anunciat, però que tornarà a ser una ruta per Catalunya.
Qui vulgui participar en el programa ha d’enviar un correu a casting@latravessa3cat.cat presentant-se i expressant la seva voluntat de concursar-hi. A la primera temporada, el premi era de 10.000 euros.
En un comunicat, 3Cat destaca el bon funcionament que ha tingut el programa a les xarxes socials de la cadena, amb gairebé 10 milions de reproduccions dels continguts de La travessa, dels quals 5 milions són a Instagram i 4,4 a TikTok. Unes xifres que, diuen, es multipliquen exponencialment a les xarxes de Laura Escanes.