La regidora de CDC Míriam Nogueras denuncia amenaces de mort després d’haver participat a ‘La Sexta noche’

VilaWeb
25.10.2015 - 16:54
Actualització: 25.10.2015 - 21:04

Míriam Nogueras, regidora de CDC a Cardedeu, ha denunciat amenaces de mort a internet després d’haver participat ahir al vespre en la tertúlia del programa ‘La Sexta noche’. Ella mateixa ha piulat les amenaces a Twitter, i hi ha adjuntat una captura de pantalla del fòrum de debat en què les havia rebudes:

En aquest fòrum, un usuari amb el nom de ‘Capitan_Sapaulding’ deia, en un comentari a una foto de Nogueras: ‘El seu nom és Míriam Nogueras i és regidora de Convergència. Feia molts anys que no tenia unes ganes tan immenses de matar algú.’

Aquesta és la tertúlia en què va participar ahir la regidora:

https://www.youtube.com/watch?v=xpoo8FLNAuM

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem

Fer-me'n subscriptor