17.09.2015 - 06:00
S’ha presentat el vídeo de campanya de la CUP-Crida Constituent per les eleccions d’aquest 27 de setembre. Signat novament per Metromuster, recordeu que en el 2012 aquesta productora ja va realitzar l’espot SOM UNITAT POPULAR que fou el vídeo més vist durant la campanya electoral, no deixarà a ningú indiferent i promet ésser enormement viral.
En el que ara sembla tan llunyà 2012, la CUP potser no era massa coneguda, més enllà de la seva presència municipalista i dins dels moviments socials, i Metromuster va apostar per un vídeo accelerat, programàtic, que resumia la raó de ser de la CUP i de la Unitat Popular i apostava per allò col·lectiu, amb imatges corals i plenes de gent, on es visualitzava aquest som indignat amb clares reminiscències del 15M, per donar veu a les lluites en defensa dels serveis públics, a tots els precaritzats i acomiadats i es lligava el fet nacional, amb la justícia social i el radicalisme democràtic (pilars bàsics de la CUP).
Llegiu a Núvol l’article complet, clicant ací.