La matriu de Glovo perd 2.975 milions d’euros durant el 2022, més del doble que l’any anterior

  • La multinacional, Delivery Hero, augmenta d'un 46,5% els ingressos, fins a 8.557,3 milions d'euros

VilaWeb

Redacció

27.04.2023 - 18:10
Actualització: 27.04.2023 - 19:45

La multinacional alemanya Delivery Hero, matriu de Glovo, va tancar el 2022 amb unes pèrdues de 2.975,1 milions d’euros. Es tracta d’una xifra que més que duplica el resultat negatiu del 2021, que va ser de 1.120,7 milions d’euros, segons ha detallat la companyia avui en un document amb els resultats definitius del tancament de l’exercici passat. Durant el 2022 la multinacional va disparar els ingressos un 46,5%, fins a 8.557,3 milions d’euros.

L’empresa també ha publicat les seves principals xifres del primer trimestre del 2023, on indica que els ingressos van augmentar un 11,8% interanual, fins a 2.494,3 milions d’euros. El document, però, no detalla ni beneficis ni pèrdues. Tampoc no desglossa els resultats de l’empresa fundada per Oscar Pierre.

Delivery Hero va comprar Glovo el juliol del 2022. Els números vermells de la matriu alemanya arriben després dels 140 acomiadaments de Glovo a les oficines de Barcelona.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem

Fer-me'n subscriptor