La marca de rellotges Naak ultima una ampliació per aconseguir 500 punts de venda i sortir a l’exterior

  • La startup barcelonina de rellotges Naak està ultimant amb un inversor una ampliació de capital per poder desenvolupar el seu pla d'expansió, que preveu créixer al canal 'offline' --ara ven bàsicament a través d'Internet-- fins a aconseguir uns 500 punts de venda a la Península Ibèrica el 2020.

VilaWeb
Redacció
24.09.2017 - 12:29

BARCELONA, 24 (EUROPA PRESS)

La startup barcelonina de rellotges Naak està ultimant amb un inversor una ampliació de capital per poder desenvolupar el seu pla d’expansió, que preveu créixer al canal ‘offline’ –ara ven bàsicament a través d’Internet– fins a aconseguir uns 500 punts de venda a la Península Ibèrica el 2020.

Així mateix, el pla de negoci per als propers tres anys planteja sortir a l’exterior i vendre principalment a les grans ciutats europees, encara que també s’estudien mercats com Mèxic i Hong Kong, segons ha explicat en una entrevista d’Europa Press el cofundador de la companyia Luis Zamorano.

L’empresa, que va néixer al juliol del 2015 amb una inversió inicial de 68.000 euros –al juny del 2016 va ampliar capital en 112.000 euros en una ronda de finançament amb 18 socis–, està negociant amb un únic inversor que aporti 500.000 per ampliar el capital social i poder escometre aquesta expansió, tant a Espanya com en l’exterior.

Naak acumula una facturació d’al voltant de 500.000 euros des del seu salt al mercat, amb uns 30.000 rellotges venuts fins ara.

CANALS DE VENDA

Actualment, l’empresa ven fonamentalment a través d’Internet –a la seva pàgina web i en ‘marketplaces’ com Amazon–, encara que ja té una petita representació ‘offline’, amb presència en 25 punts de venda a Espanya.

L’objectiu és aconseguir els 200 punts de venda al 2018, duplicar-los al 2019 i arribar a uns 500 al 2020, tant a Espanya com a Portugal, tant en botigues especialitzades en rellotgeria com en altres de moda i complements.

Així mateix, Naak té intenció d’obrir una ‘flagship store’ –una botiga insígnia– a Barcelona, que serveixi tant per vendre els seus rellotges com també com a posicionament de marca.

En aquests moments, el 95% de les vendes es produeixen a Espanya, i la pretensió és reduir aquest percentatge al 70% l’any que ve; al 50% al 2019, i al 40% al 2020, predominant els mercats exteriors.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any
Fer-me'n subscriptor