La Generalitat ofereix un servei d’informació turística per missatgeria instantània online

  • La Generalitat ha engegat un servei d'informació turística per missatgeria instantània a través d'Internet amb l'objectiu d'oferir als usuaris respostes a les seves consultes de forma immediata.

VilaWeb
Redacció
24.07.2017 - 18:49

BARCELONA, 24 (EUROPA PRESS)

La Generalitat ha engegat un servei d’informació turística per missatgeria instantània a través d’Internet amb l’objectiu d’oferir als usuaris respostes a les seves consultes de forma immediata.

Segons ha informat l’Conselleria d’Empresa i Coneixement en un comunicat, el servei estarà centralitzat en l’oficina de turisme del Palau Robert de Barcelona, i té capacitat per respondre en més de 90 idiomes, amb un horari d’atenció de 10 a 20 hores els dies laborables i de 10 a 14.30 hores els diumenges i festius.

Per accedir al servei, els usuaris han de connectar-se a la web ‘www.mensaxe.com/otcbarcelona’ o escanejar el codi QR facilitat per l’oficina i seguir les instruccions.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 6€ al mes

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem

Fer-me'n subscriptor