18.07.2017 - 15:41
|
Actualització: 18.07.2017 - 15:53
El Departament d’Empresa i Coneixement, a través de l’Agència Catalana de Turisme (ACT) i el FC Barcelona (FCB) promocionen conjuntament Catalunya com a destinació turística als Estats Units (EUA) coincidint amb la gira de pretemporada del Barça en aquest país.
Segons ha informat el Departament en nota de premsa, els jugadors de futbol i el seu ‘staff’ lluiran la marca Catalunya en el polo de passeig i als camps d’entrenament durant tota la gira de pretemporada.
Amb motiu de la gira, el club blaugrana jugarà partits a Nova York, Washington i Miami en el marc de l”International Champions Cup’.
Aquestes accions s’emmarquen dins l’acord de col·laboració conjunta que mantenen, des de fa cinc anys, l’Agència Catalana de Turisme i el FC Barcelona per promoure Catalunya com a destinació turística en els mercats internacionals.
Entre els mesos de gener i maig d’aquest any, 340.000 turistes nord-americans que han visitat Catalunya.