La Generalitat elimina l’ús del paper en la Direcció General d’Atenció Ciutadana

  • El Govern ha renovat la certificació de qualitat ISO 9001:2009 en els àmbits específics de l'atenció telefònica del telèfon 012 i del Sistema d'Atenció Ciutadana després que s'hagin aplicat millores en els serveis de la Direcció general d'Atenció Ciutadana (DGAC) com l'eliminació del paper.

VilaWeb
Redacció
05.06.2017 - 12:48

BARCELONA, 5 (EUROPA PRESS)

El Govern ha renovat la certificació de qualitat ISO 9001:2009 en els àmbits específics de l’atenció telefònica del telèfon 012 i del Sistema d’Atenció Ciutadana després que s’hagin aplicat millores en els serveis de la Direcció general d’Atenció Ciutadana (DGAC) com l’eliminació del paper.

En un comunicat d’aquest dilluns, la Generalitat ha explicat que en les properes setmanes el servei d’atenció ciutadana se sotmetrà a l’avaluació de la nova normativa ISO 9001:2015, en la qual s’auditaran els àmbits de tràmits i xarxes socials.

La DGAC ha iniciat un procés de digitalització i obertura de dades per apropar-se a les necessitats dels ciutadans i a la societat canviant, per la qual cosa el paper només s’utilitza durant les fases d’un projecte i s’ha eliminat de taules, prestatgeries i altres espais físics.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any
Fer-me'n subscriptor