La firma de moda italiana masculina SOLOiO aterra a Barcelona

  • La marca de moda masculina SOLOiO ha aterrat a Barcelona amb l'obertura de la seva primera botiga en el número 109 de la Rambla de Catalunya, un local que té una superfície de 200 metres quadrats i que ha suposat una inversió d'1,2 milions d'euros per a la seva completa reforma.

VilaWeb
Redacció
07.07.2017 - 11:47

BARCELONA, 7 (EUROPA PRESS)

La marca de moda masculina SOLOiO ha aterrat a Barcelona amb l’obertura de la seva primera botiga en el número 109 de la Rambla de Catalunya, un local que té una superfície de 200 metres quadrats i que ha suposat una inversió d’1,2 milions d’euros per a la seva completa reforma.

I és que des del 1942 i fins ara, l’espai havia estat ocupat per la històrica merceria La Selecta, ha informat en un comunicat aquest divendres Laborde Marcet, que ha assessorat aquest operació.

La firma, fundada el 1994 per Fernando Durbán i Alejandra Brizio, té un pla d’expansió que passa per seguir creixent a Madrid i per l’obertura de noves botigues a Sevilla, Mallorca i de nou a Barcelona.

“Per la seva importància com a ciutat, la seva grandària i per tractar-se d’un dels epicentres de la moda a Espanya i Europa, Barcelona era un dels punts clau de la nostra expansió i un mercat en el qual volem seguir guanyant presència en el futur”, han afirmat.

El mercat sud-americà és l’altre gran focus d’expansió de l’empresa, per la qual cosa preveuen dur a terme noves obertures a Xile, el Perú, Colòmbia i Panamà.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any
Fer-me'n subscriptor