La Diputació de Castelló i l’AVL col·laboraran per promoure el català

  • Han tancat un acord pel norantè aniversari de les Normes de Castelló

VilaWeb
24.12.2022 - 16:01
Actualització: 24.12.2022 - 18:27

El president de la Diputació de Castelló, José Martí, i la presidenta de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua (AVL), Verònica Cantó, han signat un conveni per a fer una col·laboració conjunta per a promoure el català dins els actes del norantè aniversari de les Normes de Castelló.

“Volem que la relació i el vincle sigui cada volta més fort”, ha dit Martí, que destaca la importància de la llengua en l’evolució cultural de la societat. En aquest sentit, diu que la Diputació de Castelló té molt clar el valor de la llengua: “Hem volgut tenir molt present què és i què significa la llengua dels valencians i augmentar, cada volta més, la presència del valencià i continuar amb la normalització.” Cantó ha agraït a la diputació “la implicació i les facilitats” que ha posat en totes les iniciatives.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem

Fer-me'n subscriptor