La CVMC adjudica el disseny de la identitat visual de la nova radiotelevisió a After Share València

  • El Consell Rector sol·licita un espai en les Corts per a "desenvolupar el treball" de la Corporació

VilaWeb
Redacció
13.06.2017 - 17:02

El Consell Rector sol·licita un espai en les Corts per a “desenvolupar el treball” de la Corporació

ALACANT, 13 (EUROPA PRESS)

El Consell Rector de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació (CVMC), reunit este dimarts per primera vegada en la ciutat d’Alacant, ha acordat adjudicar el concurs del disseny de la identitat visual de la nova radiotelevisió a l’empresa After Share València SAU. Esta agència, que ja va ser la seleccionada per a triar la denominació del nou ens, és propietat del presentador de televisió i publicista Risto Mejide.

A través d’un comunicat, el Consell Rector ha volgut destacar la “gran qualitat” de les tres propostes presentades i agrair la participació en este procés públic i el treball de les tres agències. La decisió, que han qualificat de “difícil”, s’ha basat en “els criteris de valoració acordats per al concurs”, segons han explicat.

La intenció de l’organisme que presidix Enrique Soriano és presentar la nova identitat visual públicament en pròximes dates, han indicat des de la CVMC.

La decisió s’ha pres després d’analitzar les tres propostes finalistes d’este procés. Així mateix, han recordat que la setmana passada, les empreses van presentar el seu treball als membres del Consell Rector. Les firmes finalistes eren After Share València SAU, Estudio Menta SL i l’equip de Dídac Ballester, Sebastián Alós, Antonio Ballesteros i Enrique Casp.

L’equip valencià d’After Share va resultar guanyador també el passat mes de març del concurs convocat pel Consell Rector per a dissenyar el nom de la nova radiotelevisió valenciana, ‘àpunt’.

D’altra banda, el Consell Rector ha acordat sol·licitar un espai a les Corts Valencianes per a “desenvolupar el seu treball”. “Un espai que ha de garantir el paper de la CVMC com a difusor de la participació política i social de la ciutadania”, han assenyalat. Este compromís, han afegit, “precisa de la presència constant dels mitjans públics valencians en els espais del parlament autonòmic”.

El Consell Rector ha subratllat “la necessitat de rebre un espai adequat que permeta cooperar perquè els ciutadans estiguen informats adequadament” i ha recordat que “un dels principis essencials de tot parlament és donar publicitat al seu treball, permetent als ciutadans conéixer la posició de les diferents formacions polítiques presents”. “Esta obligació està regulada en l’article 5 de la Llei 6/2016 de 15 de juliol”, han conclòs.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 6€ al mes

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem

Fer-me'n subscriptor