02.06.2017 - 13:58
TARRAGONA, 2 (EUROPA PRESS)
Els patronats de turisme de la Diputació de Tarragona Costa Daurada, Salou, Cambrils i Vila-seca (Tarragona), conjuntament amb PortAventura World i la Federació Empresarial d’Hosteleria i Turisme de Tarragona (Feht), han presentat els atractius de la costa tarragonina durant el mes de maig davant més de 350 agents de viatge de tot l’Estat.
Concretament, les organitzacions han presentat les característiques de la zona a València, Palma de Mallorca, Madrid, Santander i Sant Sebastià, han informat aquest divendres en un comunicat conjunt.
A través d’un workshop amb presentacions personals s’ha proporcionat informació als agents de viatges sobre l’àmplia oferta d’hostalatge de qualitat disponible, així com de les múltiples activitats lúdiques, esportives, gastronòmiques i familiars que es poden dur a terme en la Costa Daurada.
En les trobades també van participar empreses, entre les quals figuren Estival Park, PortAventura World, Aquopolis i Group Palas.
Les jornades promocionals amb les agències s’han completat amb trobades amb la premsa local, que han reunit prop de 35 professionals de la comunicació.