07.02.2018 - 17:34
|
Actualització: 07.02.2018 - 18:58
L’última edició de la passarel·la de moda 080 Barcelona Fashion ha congregat 32.450 assistents, segons xifres dels organitzadors. Entre aquests hi ha hagut 1.300 professionals de la comunicació d’uns 600 mitjans, entre periodistes, ‘bloggers’ i ‘influencers’. Prop de 20.000 persones es van inscriure a través del web de l’esdeveniment per visitar l’Open Area del certamen. Pel que fa a la 22a edició de la passarel·la, se celebrarà novament al Recinte Modernista de Sant Pau del 25 al 29 de juny. El 080 Barcelona Fashion Showroom es va tancar amb 150 interaccions comercials entre les marques de moda i compradors internacionals. Segons l’organització i el Clúster Català del Tèxtil (MODACC), que impulsen la iniciativa, la previsió és superar els 2 milions d’euros de volum de negoci que, de mitjana, han generat cadascuna de les anteriors quatre edicions.
Més d’una setantena de compradors, vint d’ells internacionals provinents de països com el Regne Unit, la Xina, Polònia, el Japó, Holanda, França, Bèlgica, Singapur, Corea del Sud, Finlàndia, Suècia i els Estats Units, entre d’altres, van visitar aquests dos dies l’espai comercial i de negoci de la 080 Barcelona Fashion, que en aquesta edició s’ha especialitzat en moda femenina de segment alt, amb una selecció de vint marques catalanes de moda.