23.06.2023 - 10:51
|
Actualització: 23.06.2023 - 11:07
Instagram ha introduït la funció de canals de difusió a escala mundial, després d’uns mesos en què la xarxa social ha estat provant l’eina. Tanmateix, de moment el servei encara no és disponible i es preveu que Instagram en faci un llançament gradual, per la qual cosa caldrà esperar uns dies.
Els canals de difusió d’Instagram estan pensats per a ser una eina que possibiliti als creadors de contingut establir una comunicació unidireccional amb els seus seguidors a gran escala. A través d’aquesta funció, els creadors tindran l’oportunitat d’interactuar directament amb la seva audiència i transmetre missatges públics de manera eficient i efectiva.
Una de les característiques d’aquesta nova funcionalitat d’Instagram és que els creadors seran els únics emissors de missatges. No obstant això, els seguidors tenen la possibilitat d’interactuar amb el contingut i participar en enquestes generades per l’influenciador. És un format molt semblant als canals de Telegram.
És previst que els creadors que s’obrin un canal puguin fer les següents funcions:
- Compartir notes de veu amb els seguidors;
- Compartir el seu canal a les històries d’Instagram i fixar-lo al perfil;
- Assignar-li un títol descriptiu, agregant un missatge de benvinguda;
- Afegir-hi col·laboradors, que podran enviar missatges i actuar com a moderadors;
- Obtenir comentaris en temps real del públic mitjançant les funcions interactives, com les enquestes i les targetes de preguntes.