30.11.2016 - 11:48
|
Actualització: 30.11.2016 - 12:16
Indra ha signat un acord de col·laboració de tres anys amb Google, a través de la seva divisió ITA Software, per a la comercialització conjunta de serveis de fixació de preus i processos de compra a aerolínies.
Segons explica l’empresa espanyola de consultoria i tecnologia en un comunicat, gràcies a aquest acord les dues parts podran facilitar ‘serveis més integrals a les companyies aèries en condicions òptimes de comercialització’.
En concret, ITA Software s’encarregarà de la política de fixació de preus i processos de compra, facilitant a Indra les tarifes i disponibilitats dels tiquets aeris i catàlegs turístics que hi ha en la seva base de dades.
Per la seva banda, Indra assumirà la part enfocada al marxandatge, buscant les tècniques més adequades perquè les operacions comercials siguin més rendibles per als clients, i alhora més satisfactòries per als consumidors i viatgers.
Per facilitar aquests resultats, Indra integrarà les solucions de pricing i shopping del sistema QPX d’ITA (un sistema de preu de recerca de tarifes aèries i serveis addicionals utilitzat per moltes companyies aèries del mercat) en la seva plataforma Booking Engine (Suitair BFM), que facilita a les aerolínies el control en el procés de compra i venda de bitllets.