19.12.2024 - 16:30
|
Actualització: 19.12.2024 - 18:43
Una incidència que ha començat abans de les dues ha fet que no s’hagi pogut accedir a l’aplicació de banca en línia de CaixaBank durant prop de cinc hores. Això també ha causat que hi hagi hagut entrebancs per a pagar amb el mòbil i per a fer operacions als caixers automàtics.
En uns quants missatges fets pel compte oficial a X, i també en declaracions a VilaWeb, CaixaBank havia explicat que havia detectat una incidència a l’aplicació i a la banca en línia i que treballaven per resoldre-la. “Sentim les molèsties ocasionades”, han afegit. Aquesta incidència també afectava Imagin, que són els comptes sense comissions. L’entitat ha assegurat que descarta que sigui un atac informàtic i ha anunciat que han recuperat el servei: “Hem restablert el servei de banca online i app i ja és possible operar amb normalitat. Lamentem les molèsties ocasionades”.
Els usuaris s’han queixat que no s’hagués informat amb un comunicat de què passava o quina era la incidència més enllà de la resposta genèrica a les xarxes. Alguns usuaris també han reportat problemes importants, com ara que apareguin zero euros al compte o no poder pagar fent les compres en establiments; el compte ha respost amb el mateix missatge. La incidència coincideix amb un moment de compres de Nadal.
El BBVA i el Banco Santander també han tingut incidències, tot i que no de la mateixa gravetat que la de CaixaBank.
La web i l’aplicació bancària de CaixaBank ja van reportar problemes durant hores el mes de juliol. Aleshores, l’afectació va ser desigual entre els usuaris, atès que en alguns casos el servei funcionava amb molta lentitud i en uns altres no era possible d’operar.
Hola. Hem detectat una incidència a l'app i banca online i estem treballant per a resoldre-la. Sentim les molèsties ocasionades.
— CaixaBank (@caixabank) December 19, 2024
Hola. Hem detectat una incidència a l'app i banca online i estem treballant per a resoldre-la. Sentim les molèsties ocasionades.
— CaixaBank (@caixabank_cat) December 19, 2024
Hola. Hem detectat una incidència a l'app i banca online i estem treballant per a resoldre-la. Sentim les molèsties ocasionades.
— CaixaBank (@caixabank) December 19, 2024
Hola, Alejandro. Hemos detectado una incidencia en la app y banca online y estamos trabajando para resolverla. Sentimos las molestias ocasionadas.
— CaixaBank (@caixabank) December 19, 2024
Hemos detectado una incidencia en la app y estamos trabajando para resolverla. Sentimos las molestias ocasionadas.
— imagin (@imaginersapp) December 19, 2024
@caixabank esperando media hora en una gasolinera por no poder pagar por caída de los servidores, en pleno 2024 es increíble
— Iammalaguita (@Iammalaguitaa) December 19, 2024