07.08.2017 - 11:08
Assegura que tenir Messi és un “luxe per una start-up com Hawkers”
MADRID, 7 (EUROPA PRESS)
Hawkers, la marca espanyola d’ulleres de sol, s’ha aliat amb el davanter argentí del FC Barcelona, Lionel Messi, per llançar una col·lecció d’ulleres, que serà la primera per a l’ariet blaugrana, segons ha informat la marca espanyola en un comunicat.
En concret, la col·lecció de Leo Messi està formada per nou nous models fabricats amb els materials de la nova generació de Hawkers. TR 90 suís i polímer d’alta qualitat que proporciona lleugeresa, elasticitat i que fusiona l’estil ‘street’ i ‘sportswear’ dissenyada especialment per al futbolista.
Dels nou models de la col·lecció, Hawkers i Leo Messi han apostat per una vertical de negoci diferent i no han volgut oblidar els fans més petits. Així, l’edició limitada contempla tres estils per als nens, tres nous models de l’estil ‘Warwick Classic’ i tres models de la col·lecció ‘ONE’. La línia d’ulleres està disponible en el seu web i a un preu de 35 euros.
El cofundador i conseller delegat de Hawkers, Alex Moreno, ha destacat la importància d’aquesta aliança. “A Hawkers aspirem a l’excel·lència, signant amb el millor jugador de la història i Leo Messi aposta per l’empresa que està canviant la indústria de l’ecommerce, per portar la seva marca a un altre nivell des d’internet”, ha subratllat.
Per la seva banda, David Moreno, cofundador de la companyia, ha destacat que “Hawkers i Leo Messi comparteixen els mateixos valors”. “Si Messi ha arribat tan lluny, és per creure en ell mateix, per treballar dur i per aixecar-se un cop i rere l’altre. A Hawkers sempre hem tingut aquest esperit guerrer que ens ha fet creure que tot és possible. Treballar amb els més grans es troba sempre en el nostre horitzó, i ens permet aprendre a ser cada vegada millors. Aquesta aliança és el més proper al somni de jugar amb Leo que hem pogut aconseguir”, ha indicat.
El soci i director general de Hawkers, Francisco Pérez, ha recalcat la importància d’aquesta col·laboració. “Messi és un luxe per a una start-up com Hawkers, un gran salt per continuar revolucionant tota una indústria, i una nova excusa per parlar amb Netflix”, ha fet broma.
Per la seva banda, Leo Messi ha reconegut que s’uneix a la marca espanyola d’ulleres de sol ja que els uneixen “certs valors”. “Espero que el projecte que hem arrencat sigui del grat de tots els nostres seguidors, perquè ells són la nostra inspiració en dissenyar la col·lecció i les peces creatives”, ha explicat l’ariet argentí.
Hawkers ha dissenyat per a aquest llançament un ‘fashion film’ en el qual ha utilitzat efectes de realització innovadors, tendència en els vídeos de ‘streetwear’ d’avui dia, orquestrat al ritme de la música de l’artista de trap Kidd Keo amb una cançó composta especialment per a aquesta participació.
D’aquesta manera, la firma espanyola fa un pas més en el seu creixement a nivell internacional, després que fa unes setmanes es convertís en la primera empresa espanyola a vendre els seus productes a través de Twitter.
La jove ensenya d’ulleres de sol ha llançat el seu nou assistent virtual a través de missatge directe a Twitter, que permetrà als usuaris reportar incidències, sol·licitar informació, trobar el model que més s’ajusti als seus gustos i fins i tot arribar fins a la compra.
Es tracta de la primera companyia espanyola a oferir un procés de venda pràcticament complet en la plataforma, i la primera del món en el sector de moda i accessoris.