Hard Rock Cafe desembarca “per fi” a València amb objectes de Madonna, Michael Jackson, Springsteen i Shakira

  • La firma arriba amb un local de dos plantes i més de 1.000 m2 en el centre de la ciutat que alberga escenaris per a concerts i tenda

VilaWeb
Redacció
24.05.2017 - 15:36

La firma arriba amb un local de dos plantes i més de 1.000 m2 en el centre de la ciutat que alberga escenaris per a concerts i tenda

VALÈNCIA, 24 (EUROPA PRESS)

Hard Rock Cafe desembarca “per fi” en la ciutat de València amb objectes de la seua col·lecció de memorabilia musical, la major del món, pertanyents a estreles internacionals com Madonna, Bruce Springsteen, Michael Jackson, Sting, Shakira, Cristina Aguilera, Carlos Santana, Katy Perry o Bono, d’U2.

Així mateix, mostra peces d’artistes i grups valencians com José Manuel Casañ, de Seguridad Social; Juan Luis Giménez, de Presuntos Implicados; Carlos Goñi, de Revólver; La Habitación Roja i Ópera Magna.

La firma s’ha instal·lat en la capital valenciana amb un local de dos plantes i 1.200 metres quadrats de superfície que obrirà “en breu” les seues portes al públic i que està situat en el nombre 6 de l’avinguda Marqués de Sotelo, en el centre de la ciutat i pròxim al seu Ajuntament i a l’Estació del Nord.

Es tracta d’un establiment de dos plantes amb capacitat per a 250 comensals que alberga una botiga de la marca, en la qual es podran adquirir articles d’inspiració musical i el seu marxandatge col·leccionable; dos zones de barra, i espais per a esdeveniments privats. Igualment, compta amb dos escenaris en els quals s’oferiran concerts amb els quals s’intentarà “sorprendre contínuament” a través d’un programa de música, local i internacional, que es donarà a conéixer pròximament.

Així ho han indicat este dimecres Jens Schaefer, director general de Hard Rock Cafe València, i Tanya Hugo, directora d’Operació de Hard Rock Cafe Internacional i responsable de franquícies europees, en la presentació a la premsa de les instal·lacions de la marca en la capital valenciana. Schaefer ha afirmat que este nou local obrirà les seues portes al públic “en molt breu” espai de temps però no ha precisat el dia. “Estem acabant amb la formació i en molt breu obrirem”, ha dit.

El responsable de l’establiment a València ha comentat que este té una grandària “mitjana alta” dins del conjunt de la marca i que és “gran” comparat amb els de la resta d’Espanya. El Hard Rock Cafe valencià, l’octau local de la marca a Espanya i considerat pels seus representants “un gran projecte”, ha generat ocupació per a 80 persones.

Jens Schaefer ha assegurat que “obrir per fi a València” representa “una gran il·lusió”. “Ja era hora”, ha manifestat, alhora que ha assenyalat que este és un local “bastant espectacular, com es mereix esta gran ciutat”. Ha agregat que la capital valenciana “no té res que envejar a cap ciutat del món”.

A més, el director general de Hard Rock Cafe València ha considerat “òptima” la ubicació triada en este cas i ha apuntat que en el nou establiment es viuran “noves experiències”, es gaudirà de “productes de qualitat” i s’oferirà “un servici extraordinari”.

“MERCAT LOCAL”

En este sentit, Schaefer ha destacat l’aposta de la firma per potenciar el mercat local i ha indicat que per açò es busca cuidar el client local i també comptar com a proveïdors amb empreses locals. “Ens impliquem molt amb el mercat local. Hard Rock Cafe és una atracció turística però també cuidem al client local, que és el que ens fa sobreviure. I proveïdors locals ens portaran diàriament els productes. Tot serà elaborat en la casa”, ha exposat.

Jens Schaefer asseverat que els proveïdors de fruites verdures de l’establiment de València són valencians, així com els de els productes càrnics o l’oli. També es comptarà amb orxata, xocolate artesà, vins i pa de procedència local. “Apuntem a molta qualitat i molt de producte local”, ha insistit, al mateix temps que ha assenyalat que també els arquitectes i la constructora que han construït el nou establiment són valencians.

Estos productes s’oferiran en combinació amb els clàssics de Hard Rock Cafe, entre ells, les seues “hamburgueses llegendàries” i els seus “còctels”. En la carta de València destaca la col·laboració amb la xef valenciana Begoña Rodrigo, guanyadora del primer Top Chef Espanya.

“PECES ICÒNIQUES”

Per la seua banda, Tanya Hugo ha valorat la possibilitat que els clients de Hard Rock Cafe València tindran de contemplar “peces icòniques” del món de la música pertanyents a “artistes contemporanis de tot el món” i també “de València”.

Entre estes es troben, penjades en les parets del local i protegides per vitrines, la cotilla que Madonna va portar en 1987 en la gira ‘Who’s that girl’; el vestit que Katy Perry va portar en el Canadian Talk Show ‘Etalk’ en 2010; el jupetí que Bruce Springsteen va lluir en 1976 i 1978 en ‘Born to Run’ i ‘Darkness on the Edge of Town’, i un barret de Michael Jackson firmat pel cantant.

A més, es pot veure la bateria de Brendan Buckley, bateria de Shakira i el top que va vestir esta artista en la gira ‘Oral Fixation Tour’ de 2006. Hard Rock ha explicat que esta peça va ser donada a la firma per la cantant i la seua fundació Pies Descalzos; el cosset que Cristina Aguilera va lluir en 2010 en la pel·lícula ‘Burlesque’; una guitarra de Carlos Santana, i un barret de Pau Donés.

Tanya Hugo ha subratllat, igualment, la presència entre els objectes de la col·lecció de memorabilia musical que Hard Rock exhibix a València d’artistes i grups valencians. Alguns d’ells, José Manuel Casañ i membres de La Habitación Roja i Ópera Magna, han assistit a la presentació del nou local i han donat a conéixer els objectes que han donat a la firma, en concret, la primera guitarra que es va comprar el líder de Seguridad Social, i guitarres dels dos grups esmentats.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 6€ al mes

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem

Fer-me'n subscriptor