Grup Met llança la marca de moda de “luxe assequible” Sweet Matitos amb vocació internacional

  • L'empresa catalana Grup Met, dedicada a prestar serveis integrals a companyies tèxtils, ha llançat la seva marca pròpia de moda de "luxe assequible", Sweet Matitos, que es va estrenar a la passarel·la 080 Barcelona Fashion i que ja compta amb acords de distribució en una desena de països.

VilaWeb
Redacció
09.07.2017 - 11:24

BARCELONA, 9 (EUROPA PRESS)

L’empresa catalana Grup Met, dedicada a prestar serveis integrals a companyies tèxtils, ha llançat la seva marca pròpia de moda de “luxe assequible”, Sweet Matitos, que es va estrenar a la passarel·la 080 Barcelona Fashion i que ja compta amb acords de distribució en una desena de països.

El cofundador de Sweet Matitos i director general de Grup Met, Francesc Maristany, ha explicat a una entrevista d’Europa Press que la signatura neix amb una clara vocació internacional, ja que durant aquesta primera campanya, el 70% de les vendes seran a l’exterior, un percentatge que pretenen mantenir en el futur.

La primera col·lecció, denominada ‘Sweet Life’, està formada per més de 200 peces, oferint un ‘look’ complet per a dona, i ja està sent distribuïda a França, Gran Bretanya, Irlanda, Alemanya, Itàlia, Mèxic i Corea del Sud a través de botigues multimarca i corners als grans magatzems.

La companyia, llançada per Maristany i Matías Jaramillo, també està negociant la seva entrada a països com Xina, els Estats Units i Rússia, i Maristany ha assegurat que es tracta d’una marca “molt sofisticada” amb un gran potencial al mercat asiàtic.

Sweet Matitos ofereix peces que van dels 180 als 1.200 euros i està posicionada en el segment del luxe assequible, ja que, segons ha explicat Maristany, els hàbits de consum han canviat també entre les persones d’un elevat poder adquisitiu, que prefereixen canviar més sovint.

Dins de la seva estratègia d’expansió internacional, Sweet Matitos obrirà dues ‘showrooms’ permanents, una al Regent Street de Londres i un altre pròxim als Champs Élysées de París, amb l’objectiu d’atreure a compradors internacionals, sobretot procedents de països àrabs i Àsia.

L’empresa matriu, Grup Met, es dedica des de fa 15 anys al disseny, producció i logística de marques de moda, tant espanyoles com internacionals; té la seu a Barcelona, on compta amb una plantilla de 35 persones, i l’any passat va tancar amb una facturació de 30 milions d’euros.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any
Fer-me'n subscriptor