Grans superfícies de la Comunitat Valenciana esperen 1,7 milions de clients durant la primera setmana de rebaixes

  • Les grans superfícies de la Comunitat Valenciana esperen rebre durant la primera setmana de la campanya de rebaixes d'estiu més de 1.700.000 clients, un 6% més que en 2016, segons les estimacions d'ANGED.

VilaWeb
Redacció
29.06.2017 - 16:54

VALÈNCIA, 29 (EUROPA PRESS)

Les grans superfícies de la Comunitat Valenciana esperen rebre durant la primera setmana de la campanya de rebaixes d’estiu més de 1.700.000 clients, un 6% més que en 2016, segons les estimacions d’ANGED.

Els establiments associats a ANGED seguiran amb l’arrelat costum d’engegar les denominades rebaixes d’estiu esta setmana amb descomptes que arriben en alguns casos fins al 70% i esperen “un gran començament amb l’obertura diumenge que ve, 2 de juliol”, destaca l’entitat a través d’un comunicat.

Segons les dades facilitades per ANGED, per a esta campanya s’han creat 1.600 ocupacions noves i la productivitat dels empleats valencians està una desena per damunt de la mitjana nacional.

Per al portaveu d’ANGED a la Comunitat Valenciana, Carlos Alfonso, “les rebaixes i les obertures de festius estan servint per a reactivar el consum en el sector”.

“El turisme i el comerç són dos sectors que estan tirant de l’economia valenciana com a generadors d’ocupació i locomotores de la resta de sectors. També volem destacar l’esforç per a millorar la productivitat dels nostres treballadors, que lideren este apartat a l’àmbit nacional. Finalment cal subratllar que més del 15% dels productes que venen les grans superfícies valencianes estan produïts a la Comunitat, la qual cosa genera ocupació estable i potencia el consum en la nostra terra”, ha assenyalat.

Este portaveu afig que “el consumidor seguix sent fidel al que tradicionalment ha sigut el període de rebaixes, la qual cosa ens ha permès enguany contractar quasi 1.600 persones més per a este període estival”. “Esperem que el creixement experimentat en 2016 per les vendes del sector comercial es consolide este exercici, i per a açò és fonamental seguir donant servici els diumenges i festius a turistes, nacionals i estrangers, visitants i, en general, a tots els consumidors”, ha postil·lat.

MODA, BANY I SABATERIA, ELS MÉS DEMANDATS

Els productes més demandats en esta campanya estiuenca són tots aquells relacionats amb l’equipament familiar, pensant sobretot en les vacacions: moda, bany, sabateria, complements, oci i esport. També tenen gran demanda els equipaments per a la llar (aparells d’aire condicionat, electrònica).

Les grans superfícies garantixen “les mateixes condicions que la resta de la temporada: la qualitat dels productes, el servici al client i l’atenció al consumidor”, destaca el col·lectiu.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any
Fer-me'n subscriptor