Granier s’expandeix als Estats Units després d’adquirir la cadena de fleques ‘La Provence’ a Miami

  • Preveu disparar un 49% les seves vendes en 2017 i seguir impulsant la seva presència en mercats internacionals

VilaWeb
Redacció
04.07.2017 - 12:07

Preveu disparar un 49% les seves vendes en 2017 i seguir impulsant la seva presència en mercats internacionals

MADRID, 4 (EUROPA PRESS)

Granier, empresa espanyola dedicada al sector forner amb més de 350 establiments a Espanya, impulsa la seva expansió als Estats Units amb l’adquisició de la cadena de fleques ‘La Provence’ a Miami, segons ha informat la companyia en un comunicat aquest dimarts.

En concret i després d’aquesta operació, la companyia passa a tenir de dos a sis establiments a la ciutat de Florida, on va desembarcar el 2013 i des d’on té previst expandir-se en els propers anys com a porta d’entrada de les seves franquícies als Estats Units.

Després de la compra d’aquestes noves botigues, la inversió acumulada de Granier a Miami se situa en els 3,5 milions d’euros. La companyia ha precisat que els establiments seran adaptats en els propers mesos seguint la imatge de la companyia i el ‘know how’ de Granier, basat en la “qualitat a bon preu i en una gran varietat de producte”, adaptant-se en aquest cas als gustos i costums del consumidor americà.

‘La Provence’, una marca d’estil europeu arrelada a Miami des de fa 22 anys, disposa d’unes òptimes ubicacions a la ciutat i desenvolupa la seva activitat des d’una perspectiva similar a la de Granier, emmarcant-se en el segment de fleca artesana i cafeteria.

45,6 MILIONS DE FACTURACIÓ

Granier va tancar l’exercici 2016 amb una facturació neta el 2016 de 45,6 milions d’euros i estima aconseguir eL 2017 unes vendes de 68,2 milions d’euros, un 49% més, mentre que el negoci internacional suposa ja un 12% de les seves vendes globals amb uns ingressos de 5,6 milions d’euros, dels quals 1,1 milions pertanyen als Estats Units.

La companyia espanyola, fundada el 2010 per l’empresari Juan Pedro Conde, preveu que amb l’adquisició de les noves botigues la seva facturació creixerà en aquesta àrea geogràfica fins als 4,5 milions d’euros, la qual cosa suposa un increment de més del 300% respecte a l’exercici anterior.

Per al 2017, Granier espera registrar vendes en l’exterior per valor de 8,2 milions, un 46% més que el 2016. Amb 16 botigues repartides a Londres (6), Roma (2), Lisboa (2) i Miami (6), l’empresa té en la internacionalització un dels seus eixos de creixement amb l’objectiu d’obrir 10 noves franquícies cada any, tant als mercats en els quals ja té presència com en altres mercats en els quals es detectin oportunitats.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any
Fer-me'n subscriptor