02.09.2015 - 10:31
|
Actualització: 02.09.2015 - 11:55
‘Google ha canviat molt aquests últims disset anys: des del nombre de productes a l’evolució de la imatge i experiència. I avui tornem a canviar les coses’. Així comença la nota al bloc oficial de Google que introdueix el canvi de logotip més important des del naixement del principal cercador d’internet, el 1997, en què s’ha arrodonit i simplificat amb la mateixa paleta de colors que fins ara.
No és un canvi del disseny del logotip i prou, sinó que s’ha modificat una bona part de la imatge general de Google: ‘Hi havia una època en què arribaves a Google a través d’un sol dispositiu: un PC. Avui les persones interactuen amb els productes de Google des de moltes plataformes, aplicacions i dispositius, de vegades en un mateix dia. S’espera, doncs, que Google t’ajudi quan en tinguis necessitat, al mòbil, a la TV, al rellotge, al cotxe i, sí, també a l’ordinador!’ Per això, asseguren, el canvi d’imatge no vol explicar únicament als usuaris que fan servir Google, sinó que també vol mostrar com Google treballa per a ells.
A Google Design s’expliquen els detalls del canvi de disseny. I en aquest vídeo es resumeix l’evolució de la identitat de la gran marca d’internet: