Google renova la imatge

VilaWeb
Redacció
02.09.2015 - 10:31
Actualització: 02.09.2015 - 11:55

‘Google ha canviat molt aquests últims disset anys: des del nombre de productes a l’evolució de la imatge i experiència. I avui tornem a canviar les coses’. Així comença la nota al bloc oficial de Google que introdueix el canvi de logotip més important des del naixement del principal cercador d’internet, el 1997, en què s’ha arrodonit i simplificat amb la mateixa paleta de colors que fins ara.

Google logo

No és un canvi del disseny del logotip i prou, sinó que s’ha modificat una bona part de la imatge general de Google: ‘Hi havia una època en què arribaves a Google a través d’un sol dispositiu: un PC. Avui les persones interactuen amb els productes de Google des de moltes plataformes, aplicacions i dispositius, de vegades en un mateix dia. S’espera, doncs, que Google t’ajudi quan en tinguis necessitat, al mòbil, a la TV, al rellotge, al cotxe i, sí, també a l’ordinador!’ Per això, asseguren, el canvi d’imatge no vol explicar únicament als usuaris que fan servir Google, sinó que també vol mostrar com Google treballa per a ells.

Google Design s’expliquen els detalls del canvi de disseny. I en aquest vídeo es resumeix l’evolució de la identitat de la gran marca d’internet:

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 6€ al mes

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem

Fer-me'n subscriptor