01.06.2022 - 15:23
|
Actualització: 01.06.2022 - 22:47
Google ha presentat avui la nova oficina que ubicarà a plaça de la Universitat de Barcelona, una inversió amb la qual la multinacional vol reafirmar la seva aposta per Catalunya, que veu com una “porta d’entrada a Europa”. Un dels motius pels quals la companyia ha decidit obrir aquestes oficines és per potenciar l’economia digital catalana i la seva internacionalització, i per estar més a prop dels socis i clients que la companyia té a la zona. La companyia ha lloat l’ecosistema tecnològic català en un acte celebrat en una antiga fàbrica tèxtil barcelonina, que ha comptat amb la presència del president del govern, Pere Aragonès, de la ministra de Transports i Agenda Urbana espanyola, Raquel Sánchez.
La directora de Google Espanya i Portugal, Fuencilsa Clemares, ha assegurat que Catalunya ha esdevingut una regió clau per la companyia des de la seva arribada a l’Estat el 2003. L’empresa tecnològica ja compta amb clients catalans i un nombre, en augment, d’empreses natives digitals interessades en la tecnologia Cloud. De fet, a la presentació hi han participat els dirigents de Mango i TradeInn, que han compartit les seves experiències amb Google.