22.06.2016 - 17:53
MADRID, 22 (EUROPA PRESS)
Google Maps ha llançat al Japó una nova funció que ha estat desenvolupada al país asiàtic i que permet localitzar els negocis pel servei que ofereixen. Així, aconsegueix facilitar l’estada a aquelles persones que desconeixen llengües que els són menys freqüents.
Qualsevol que ha viatjat per països amb llengües menys familiars sap els problemes a què s’enfronta a l’hora de trobar alguns negocis, fins i tot quan en llegeix els noms. Per això, Google Maps, amb aquesta nova eina, permetrà que les empreses que ho desitgin puguin classificar-se entre més de 1.000 categories de tipus de negocis que es troben traduïts a 19 llengües, com pot ser àrab, grec, alemany, francès o espanyol, entre d’altres.
Amb això pretenen que restaurants com ‘Afuri’, llibreries com ‘Junkudo’ o farmàcies com ‘Matsumoto Kiyoshi’ apareguin diferenciats en una llista de negocis pel seu servei en lloc del nom de l’establiment. D’aquesta forma localitzar una botiga per l’activitat que desenvolupa serà molt més fàcil per al visitant quan consulti Google Maps.
Aquesta funció es troba únicament al Japó des d’aquest dimecres i encara no se sap la disponibilitat a d’altres parts del món. Tot i això, com altres característiques de les versions anteriors, s’espera que s’estengui per la resta de països per simplificar l’estada dels turistes a l’hora de buscar els negocis.