11.08.2016 - 11:16
|
Actualització: 12.08.2016 - 04:42
BARCELONA, 11 (EUROPA PRESS)
La startup catalana de missatgeria exprés Glovo ha tancat la seva tercera ronda de finançament per valor de cinc milions d’euros, que li permetrà reforçar-se en les ciutats en les quals té presència: Barcelona, Madrid, València, París i Milà.
Segons ha informat l’empresa aquest dijous en un comunicat, la ronda està liderada per Entreé Capital (inversor també a Snapchat, Postmates i Stripe), Seaya Ventures (Cabify, Hundredrooms i Ticketea), Antai Venture Builder (Wallapop, Cornerjob i Deliberry), Caixa Capital Risc i Bonsai Venture Capital.
També han participat altres inversors de l’entorn digital com Bernardo Hernández (Idealista, Google, Flickr i Fever) i inversors actuals com Zaryn Dentzel (Tuenti), Félix Ruiz (JobandTalent), Cube Investments i The Crowd Angel, i té el suport d’Empresa Nacional d’Innovació (Enisa).
El cofundador de Glovo Oscar Pierre ha assenyalat que aquest finançament és “un gran pas” perquè l’empresa es consolidi com la solució líder en lliuraments immediats de qualsevol producte en una ciutat, i ha assegurat que en pocs mesos seran capaços de lliurar qualsevol cosa que un usuari necessiti en 25 minuts i per un cost de lliurament d’entre zero i dos euros.
El també cofundador Miguel Vicente ha destacat que Glovo registra un creixement exponencial en els tres mercats en els quals opera i espera poder triplicar el volum de comandes en els pròxims sis mesos, pel que és fonamental la inversió en tecnologia i el suport d’inversors que contribueixin a mantenir el creixement.