25.08.2017 - 16:28
BARCELONA, 25 (EUROPA PRESS)
La Riviera Maya serà el patrocinador principal del RCD Espanyol de Barcelona les properes sis temporades, fins a l’estiu de 2023, en una nova etapa de l’acord que uneix al club blanquiblau amb el Govern de Quintana Roo i les marques de les seves destinacions turístiques des de fa sis anys, i que tornen a les equipaciones ‘pericas’.
“Es tracta d’una nova etapa en la reeixida i prolífica relació comercial que uneix, des de fa sis anys, al Govern de Quintana Roo i les marques de les seves destinacions turístiques amb el club blanquiblau. El director de Promoció Turística de la Riviera Maya, Darío Flota, i el conseller delegat del RCD Espanyol, Ramon Robert, han signat aquest divendres aquest important i ambiciós contracte de patrocini, que estableix una major fita per a ambdues parts”, ha assenyalat el club en un comunicat.
En el cas concret del patrocini principal en la samarreta, l’acord contempla que la marca Riviera Maya es mostrarà a partir del mes de gener de 2018, i fins llavors el patrocini de la samarreta seguirà a càrrec de Rastar Group, empresa del propietari del club, Chen Yansheng.