25.08.2016 - 16:27
MADRID, 25 (Portaltic/EP)
Fujitsu ha adquirit la companyia Symfoni ESM, un dels socis de ServiceNow amb més experiència del nord d’Europa, que inclou quatre empreses Symfoni Finland OY, Symfoni Software Norge AS, Symfoni Software Belgium BVBA i Symfoni Software Netherlands BV.
Gràcies a aquesta compra, la multinacional duplica les seves capacitats per oferir consultoria, implementació i serveis gestionats d’Enterprise Service Management Software-as-a-Service (SaaS) per a les empreses i potencia el creixement de la companyia japonesa en el negoci digital, com ha informat en un comunicat.
L’adquisició de Symfoni ESM millora significativament la provisió de solucions de Gestió de Servei al client ServiceNow SaaS de consultoria, Service Desk, Gestió de Serveis IT (ITSM) i solucions de Gestió de servei del client.
Aquesta companyia té aproximadament 80 treballadors a Noruega, Finlàndia, Bèlgica i els Països Baixos, que uniran les seves forces amb l’equip existent actualment de ServiceNow SaaS de Fujitsu, compost per 150 treballadors al Regne Unit, Bèlgica i als centres globals d’entrega a tot el món.
Les plataformes de Cloud Públic seguiran sent a l’àrea de creixement per a les organitzacions, especialment per a la migració de la càrrega de treball d’aplicacions, i les operacions de ‘backoffice’ seran una de les àrees clau. Alhora, Fujitsu es compromet a donar suport a l’ecosistema de plataformes en el núvol de tercers, i aportarà un enfocament estratègic amb el seu nou ServiceNow.