21.05.2017 - 19:23
BARCELONA, 21 (EUROPA PRESS)
El president de l’Automobile Barcelona, Enrique Lacalle, ha destacat el cotxe connectat com a element “estrella” del saló que tanca portes aquest diumenge després de més d’una setmana en funcionament al recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona.
Ho ha dit en declaracions als periodistes en valorar el certamen, que ha batut el seu propi rècord de públic i de vendes en relació a edicions anteriors, amb més de 755.000 visitants i prop de 80.000 prevendes signades: “Ha funcionat tot el que havíem preparat i hem aconseguit un rècord de vendes i de públic”.
“Totes les empreses expositores han fet un gran resultat”, ha afegit Lacalle, que ha assegurat que marques que no han participat en aquesta edició –com a Volkswagen– han deixat més espai als seus competidors.
L’organització ha detectat aquest 2017 “molt més públic jove”, per la qual cosa interpreta que ha calat el missatge del saló, que ha passat de denominar-se Saló de l’Automòbil a Automobile Barcelona, i s’ha centrat en la connectivitat del cotxe amb altres dispositius i serveis.
La propera edició, la de 2019, commemorarà els 100 anys del saló, una efemèride poc comuna en aquest àmbit i que Lacalle ha recordat que en el sector de l’automòbil només ha celebrat ja París: “Pocs salons del món poden dir que compleixen un centenari”.