08.10.2017 - 18:14
BARCELONA, 8 (EUROPA PRESS)
La segona edició del Barcelona Games World (BGW) ha portat a la capital catalana aquesta setmana a 210 empreses expositores que han presentat 130 títols, 23 d’ells novetats, i ha apropat a més de 135.000 persones interessades en el món dels videojocs al recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona.
Es tracta de la principal fira de la indústria a Espanya i en aquesta ocasió ha comptat amb marques del país com Activision-Blizzard, BadLand Games, Bandai Namco Entertainment, Electronic Arts, Game, Koch Media, Liga de Videojegos Profesional, Nintendo Ibérica, Sony Interactive Entertainment, 2K, Ubisoft, Wargaming i Warner Bros, ha informat Fira de Barcelona en un comunicat.
Entre les novetats presentades destaquen jocs com ‘Call of Duty: WWII’, ‘Dragon Ball Fighter Z’, ‘Naruto To Boruto Shinobi Striker’, ‘Dissidia Final Fantasy NT’, ‘Super Mario Odyssey’, ‘EA Sports Fifa 18’, ‘Star Wars Battlefront’, ‘Gran Turisme Sport’ i ‘Uncharted: El Llegat Perdut’, a més de la nova aposta social ‘PlayLink’ i de propostes per PlayStation VR com ‘The Impatient’ i ‘Bravo Team’.
Més de 1.500 terminals de joc han permès als visitants gaudir de moltes de les novetats abans del seu llançament comercial i de la seva arribada a les botigues, i s’han organitzat tornejos de ‘League of Legends’ i les finals de competicions com ‘Mario Kart 8 Deluxe’ i ‘PlayStation Plus Challenges’.
A més el BGW ha comptat en aquesta edició amb personalitats de l’univers ‘gamer’ considerades mites en el sector, com el creador de ‘Pac-Man’, Toru Iwatani; el pare de la saga ‘Gran Turismo’, Kazunori Yamauchi, i el productor de ‘Dissidia Final Fantasy NT’, Ichiro Hazama.