25.05.2017 - 13:46
Participaran com a ponents Silvia Leal, Carlos Latre, Genís Roca, Txell Costa i Andy Stalman
BARCELONA, 25 (EUROPA PRESS)
Bizbarcelona by Barcelona Activa, que se celebrarà del 31 de maig a l’1 de juny al recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona, analitzarà les principals tendències que fan imprescindible la transformació digital en els negocis, ha informat en un comunicat aquest dijous.
Així, s’abordarà com desenvolupar una marca en l’era digital; de les oportunitats de la transformació digital i el treball autònom; del vehicle connectat; de com muntar una empresa feliç; d’entorn econòmic; de pimes que innoven gràcies a emprenedors; del ‘big data’, robòtica, intel·ligència artificial i ‘blockchain’; del comerç ‘online’; de l’ús de l’entreteniment per canviar les organitzacions, de la digitalització del mercat laboral o de la innovació oberta.
El dia 31 obrirà les sessions sobre tendències el consultor Genís Roca, qui analitzarà com la transformació digital està alterant els entorns personals, professionals i empresarials i quines són les conseqüències i oportunitats d’aquests canvis, sobretot, aplicades al treball autònom.
Després d’ell, el ‘showman’ i conseller delegat de l’empresa tecnològica Inteknio, Carlos Latre, i el professor de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), assessor d’empreses i emprenedor Pablo Lara impartiran una ponència sobre les necessitats empresarials en l’era de la comunicació i la tecnologia.
Els seguirà el director general d’Ogilvy One Barcelona, Jordi Urbea, qui se centrarà en el poder de les dades per millorar les vendes i guanyar clients, i el reconegut economista José Maria Gay de Liébana que dibuixarà les tendències immediates que marquen el context econòmic en el qual es desenvolupen els nous negocis.
A més, la responsable d’Infotainment (mescla d’informació i entreteniment) i Connected Car a Seat, Leyre Olavarria, s’aventurarà a predir com seran els cotxes d’aquí a uns anys amb l’entrada en escena del vehicle connectat.
Incidint en els efectes de les tecnologies disruptives que estan canviant la societat i el món dels negocis, l’experta i assessora de la Comissió Europea en e-lideratge, transformació digital i innovació, Silvia Leal, centrarà la seva ponència en les aplicacions de la robòtica i la intel·ligència artificial en el dia a dia de les persones i les empreses.
COM DIFERENCIAR-SE EN L’ERA DIGITAL
En la segona jornada, l’encarregat d’obrir les conferències sobre grans tendències serà Andy Stalman, un dels millors especialistes del món en ‘branding’ i estratègia de marca i que explicarà com crear una marca de prestigi en l’era digital, diferenciada de la competència i referent en el seu sector.
A continuació, la youtuber i consultora de màrqueting i creació de negocis, Txell Costa, reflexionarà sobre la forma i l’esperit que ha de tenir l’empresa del futur, que –defensa– ha de ser una “empresa feliç”.
També participarà el director de desenvolupament de negoci d’eCommerce en Comercia Global Payments de CaixaBank, Melchor de Palau Rovira, que tractarà de la transformació dels hàbits de consum dels compradors que ha portat la tecnologia i de l’adaptació que ha de fer el petit i mig comerç.