Ferrari presentarà a Frankfurt el Portofino, el nou Gran Turisme amb 600 cavalls

  • La firma italiana d'automòbils esportius Ferrari presentarà el nou Gran Turisme V8, el Portofino, de 600 cavalls de potència i amb una acceleració de 0 a 100 quilòmetres per hora en 3,5 segons, en el Saló Internacional de l'Automòbil de Frankfurt, que se celebrarà del 14 al 24 del proper mes setembre.

VilaWeb
Redacció
23.08.2017 - 14:31

MADRID, 23 (EUROPA PRESS)

La firma italiana d’automòbils esportius Ferrari presentarà el nou Gran Turisme V8, el Portofino, de 600 cavalls de potència i amb una acceleració de 0 a 100 quilòmetres per hora en 3,5 segons, en el Saló Internacional de l’Automòbil de Frankfurt, que se celebrarà del 14 al 24 del proper mes setembre.

Segons va explicar la marca en un comunicat, gràcies a la introducció de nous components mecànics específics i d’un calibratge especial del programari de gestió del propulsor, ha aconseguit incrementar la potència del motor V8 turbo en 40 cavalls respecte al model Califòrnia T.

Així mateix, va destacar que els enginyers de la firma han treballat per augmentar l’eficiència del propulsor en aspectes com l’adopció de nous pistons o la renovació del disseny del sistema d’aspiració, a més d’incorporar un nou col·lector de fuita d’una sola peça, que redueix la pèrdua de càrrega.

El Portofino, amb un consum de 10.5 litres cada 100 quilòmetres i unes emissions de 245 grams de diòxid de carboni (CO2) per cada 100 quilòmetres, adopta també, per primera vegada en aquest tipus de Ferrari descapotable, el diferencial posterior electrònic de tercera generació (E-Diff3) integrat amb el F1-Trac.

La nova creació de Ferrari, el nom de la qual fa al·lusió a la pintura de la carrosseria, es caracteritza, quant a disseny, per la seva configuració en dos volums ‘fast-back’, que “realça la silueta i emfatitza la seva empremta esportiva sense perdre elegància i dinamicitat”.

A més, incorpora un sistema d’infoentreteniment amb pantalla de 10,2 polzades, volant i sistema de climatització nous, seients amb regulació elèctrica de 18 vies i un ‘display’ per al passatger, entre altres tecnologies.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 6€ al mes

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem

Fer-me'n subscriptor