El FC Barcelona canvia per primera vegada a la història el nom del Camp Nou

  • El servei de subscripció d’àudio en línia apareixerà a la part davantera de la samarreta del primer equip masculí i femení

VilaWeb

Redacció

15.03.2022 - 20:35
Actualització: 15.03.2022 - 21:35

El FC Barcelona ha anunciat avui que ha tancat un acord de patrocini amb Spotify. El servei de subscripció d’àudio en línia més important esdevindrà el patrocinador principal del club i apareixerà a la part davantera de la samarreta del primer equip masculí i femení, a partir de la temporada 2022/23, i durant les quatre temporades vinents. Així mateix, el Camp Nou modificarà el nom i passarà a anomenar-se Spotify Camp Nou.

L’acord, aprovat i signat per la junta directiva del FC Barcelona ha de ser ratificat per una assemblea extraordinària de compromissaris que tindrà lloc el 3 d’abril, en format telemàtic.  Segons informa Efe, l’acord és de setanta milions d’euros anuals durant quatre anys, comptant les variables per rendiment esportiu.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem

Fer-me'n subscriptor