22.09.2017 - 11:30
MADRID, 22 (EUROPA PRESS)
Facua Consumidors en Acció denuncia que, quatre dies després que la promotora Live Nation anunciés la cancel·lació de dos concerts de Lady Gaga a Barcelona pels problemes de salut de l’artista, l’empresa segueix sense atendre les reclamacions dels afectats, segons ha informat l’associació.
Per la seva banda, Ticketmaster Espanya, portal oficial de venda d’entrades, ha anunciat que “només es fa càrrec de tornar els diners de les entrades”, però no de cap altra despesa provocada per la cancel·lació dels concerts, segons assegura l’organització de consumidors.
Així, precisa que els concerts cancel·lats estaven prevists per als dies 21 i 22 de setembre, i que l’empresa promotora va anunciar amb tres dies d’antelació del primer la cancel·lació de la gira Joanne World Tour de l’artista nord-americana per diverses ciutats d’Europa.
Segons assenyala, l’associació ja ha informat tots els seguidors de Lady Gaga que hagin adquirit entrades per a ambdues actuacions a Barcelona que poden reclamar els diners de les entrades, així com exigir també les despeses provocades de manera indirecta com els bitllets de transport i l’allotjament.
D’altra banda, els usuaris que desitgin acudir als esdeveniments a la seva nova programació (el 2018) podran reclamar les despeses derivades de la modificació de la data dels bitllets o l’adquisició de nous títols de transport en el cas que ja els hagin pagat.