29.06.2016 - 13:14
|
Actualització: 30.06.2016 - 01:53
MADRID, 29 (EDIZIONES/Portaltic)
Facebook ha introduït canvis en les seves eines per a desenvolupadors més utilitzades per millorar les experiències dels usuaris. El canvi més significatiu l’observem al botó de ‘M’agrada’, així com en les noves extensions per a Chrome.
L’antic botó ‘M’agrada’ incorporava la ‘f’ de Facebook en el seu disseny, tot i que ara trobarem en el seu lloc un polze amunt, perfectament reconeixible per als usuaris d’aquesta xarxa social. Els altres botons, ‘Compartir’ i ‘Seguir’, mantenen la ‘f’ característica.
Aquest canvi no és l’únic; també s’han introduït noves extensions de Chrome com ‘Guardar’ a Facebook. Aquesta eina oferirà la possibilitat de guardar articles, vídeos, productes o altres elements interessants dins de la xarxa social, per la qual cosa podrà ser utilitzada per emmagatzemar pàgines web dins de Facebook.
L’objectiu d’aquesta novetat és donar més llibertat per guardar pàgines de tercers que els usuaris descobreixin mentre estan navegant, per després trobar-les emmagatzemades en una llista dins de la seva pàgina personal.
Segons han explicat en el comunicat, publicat a Facebook for Developer, tots aquests canvis s’han dut a terme després d’una multitud de proves quantitatives i qualitatives amb l’objectiu d’ajudar la gent a millorar les seves experiències.