12.08.2016 - 13:55
MADRID, 12 (EDIZIONES/Portaltic)
Facebook ha començat a usar un nou algoritme amb el qual conèixer, de manera més exhaustiva, quines són les històries que més interessen a cada usuari, mitjançant un rànquing amb el qual pretén predir aquelles publicacions que són més informatives.
La xarxa social es veu com una plataforma en la qual els usuaris s’informen, però entenen que és una cosa personal, que el que una persona entén com a informatiu una pot rebutjar-lo, perquè li interessen altres coses.
“Trobem que les persones troben les històries més informatives si estan relacionades amb els seus interessos, si involucre les persones en debats més amplis i si tenen notícies sobre el món que els envolta”, conclusions a les quals ha arribat la xarxa social a través del seu programa de qualitat de ‘feed’, com ha explicat en el seu bloc.
Els enquestats en aquest programa, han qualificat en diferents graus l’informatiu que els semblaven les diferents publicacions que apareixien en el seu News Feed, fet que ha ajudat a crear un algoritme amb el qual predir les notícies que tindran més valor informatiu per a cada usuari.