10.08.2016 - 10:30
|
Actualització: 12.08.2016 - 00:46
Facebook ha descobert una manera de mostrar publicitat, fins i tot quan algú usa un blocador d’anuncis. El sistema permetria seleccionar el tipus d’anuncis que volem rebre en la plataforma —animals o viatges, per exemple— i bloqueria els que no són afins als interessos de cada usuari.
‘Quan vam preguntar la gent per què van utilitzar el bloquedor en la publicitat, la raó principal eren perquè els anuncis són molestos’, escriu Andrew Bosworth en el bloc de Facebook. ‘Nosaltres oferim a la gent controls més potents, per la qual cosa, començarem a mostrar anuncis a l’escriptori de Facebook perquè les persones que utilitzen aquest programari de blocatge rebin anuncis també’.
L’opció de consumir publicitat sense cap tipus de control no és agradable per a cap dels usuaris de la plataforma, per la qual cosa, per remeiar el malestar, Facebook està donant la possibilitat de blocar anuncis que no siguin de l’interès de l’usuari, com per exemple, els de les empreses o organitzacions. ‘Si no desitja veure anuncis sobre un determinat interès, com viatges o gats, pot treure aquest interès a la llista de preferències’, recull l’escrit.