20.10.2021 - 09:38
|
Actualització: 20.10.2021 - 12:55
La direcció de Facebook considera de fer un canvi de marca i de nom d’acord amb una campanya de neteja d’imatge, segons que informa el portal The Verge, que cita una font directa dins la companyia. En aquest sentit, l’executiu en cap i fundador de la xarxa social, Mark Zuckerberg, preveu de parlar sobre el canvi de nom en la conferència anual de l’empresa, que es farà el 28 d’octubre. Ara, els canvis es podrien revelar abans, segons The Verge.
L’estratègia de Facebook cerca el mateix objectiu de Google, que va reestructurar la marca sota el paraigua d’Alphabet. D’acord amb això, Facebook esdevindria un dels diversos productes sota l’empara d’una marca matriu, de la qual també penjarien Instagram, WhatsApp, Oculus, entre més plataformes.
La companyia acumula escàndols i polèmiques de manera gairebé rutinària. Aquest mes, l’alertadora France Haugen ha denunciat al congrés nord-americà que Facebook tan sols es guia pels beneficis econòmics sense preocupar-se de si el seu contingut danya els usuaris, la societat o la integritat del sistema democràtic.