18.07.2016 - 11:47
MADRID, 18 (EUROPA PRESS)
L’operador tecnològic Eurona acaba de posar en marxa un pla per obrir 250 botigues amb la marca de la companyia en els pròxims tres anys, un moviment que s’emmarca dins de la seva estratègia d’expansió del servei de 4G residencial a les localitats amb baixa o nul·la connectivitat.
En un comunicat, Eurona informa que ha obert la primera botiga d’aquesta xarxa d’establiments a Castelldefels (Barcelona) i remarca que el seu objectiu és “crear punts físics d’unió amb l’usuari on oferir-los una solució de connectivitat 360”.
La companyia recorda que fins avui mantenia acords de distribució en establiments “que apostaven també pel mateix concepte de connexió de qualitat, immediata i sense interferències”, però no comptava amb botigues pròpies.
“Ara, l’objectiu és poder tractar cara a cara amb els usuaris per oferir-los els seus serveis d’Internet (4G amb tecnologia LTE i de satèl·lit) i telefonia mòbil fent de l’atenció al client un servei ja en la venda i no només en la postvenda per resoldre possibles incidències”, ressalta.
Alhora, també afegeix que comercialitzarà als seus establiments tota mena de dispositius, des de ‘smartphones’ de les principals marques a tauletes, i els accessoris necessaris per garantir el seu connectivitat.
L’operador tecnològic busca amb aquest programa establir un eix de comunicació física amb l’usuari, sense intermediaris, “per tal de promoure els conceptes de proximitat i proximitat que formen la base de la seva estratègia d’expansió”.