Empresaris situen els clients com a centre d’atenció de la nova economia

  • Empresaris han situat aquest divendres els clients finals i els consumidors com a centre d'atenció de la nova economia, durant la jornada 'Catalunya i la nova economia. La nova revolució industrial' organitzada pel diari 'Expansión'.

VilaWeb
Redacció
22.06.2017 - 12:53

BARCELONA, 22 (EUROPA PRESS)

Empresaris han situat aquest divendres els clients finals i els consumidors com a centre d’atenció de la nova economia, durant la jornada ‘Catalunya i la nova economia. La nova revolució industrial’ organitzada pel diari ‘Expansión’.

Han participat el director general d’operacions de negoci del Cellnex Telecom, Daniel Fernández-Capo; el corporate general manager de Fluidra, Xavier Tintoré; el president i conseller delegat de la Farga, Oriol Guixà, i el president de Moventia, Miquel Martí.

Martí ha afirmat que el client ha de ser l’obsessió de qualsevol empresa, i que és vital facilitar la vida als consumidors finals: “Hem de començar a crear una cultura de tot per i per al client”, i ha valorat les anàlisis de big data per conèixer els gustos i les inquietuds de la societat.

Com a companyia del sector de la mobilitat, el president de Moventia també ha apuntat a la necessitat d’incloure en el mapa tradicional els nous actors de mobilitat col·laborativa.

Tintoré (Fluidra) ha demanat entendre els clients i fer-los partícips de les companyies per solucionar els seus problemes d’una manera “ràpida i efectiva”.

Aquesta visió l’ha compartit Guixà (La Farga), que ha remarcat la importància de pensar ja en la feina a distància i en les ocupacions del futur.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any
Fer-me'n subscriptor