12.05.2017 - 17:49
BARCELONA, 12 (EUROPA PRESS)
Els XI premis GoliADS UAO CEU de comunicació i publicitat han reconegut com a millor peça presentada a concurs amb la distinció ‘Snitch Daurada’ –inspirada en Harry Potter– a ‘La cena que no ves’, de Temps BBDO per Nestlé, que també ha estat reconeguda com a Millor Campanya de ‘Branded Content’, han explicat aquest divendres en un comunicat.
Els estudiants de la Universitat Abat Oliba (UAO) CEU són els encarregats d’atorgar aquests premis, que en l’àmbit publicitari han distingit Double You amb la Millor Campanya de Valors Humans per ‘No son una moda’. d’Affinity; BBDO, a la Millor Gràfica per la campanya ‘Touch keeps you alive’ de Sanex, i RK People pel millor espot amb ‘El Beso’ de la Quiniela.
El GoliAD a la Millor Trajectòria Professional va recaure en Lluís Casadevall, i Antonio Díaz –conegut popularment com a Mag Pop– va rebre el premi a la Innovació i la Creativitat, en la gala celebrada la nit d’aquest dijous.
En les categories dedicades a mitjans de comunicació, el programa Catalunya Experience de Tv3 va obtenir el GoliAD a la Millor Iniciativa de TV; Radiotubers, el premi a la Millor Iniciativa de Ràdio; Napflix, la Millor Iniciativa Online, i National Geographic, Millor Iniciativa de premsa.
L’actor Bruno Oro va ser reconegut amb el GoliAD al Millor Influencer, en una gala que va comptar entre els seus astistents amb la secretària general del Consell Interuniversitari de Catalunya, Mercè Jou; el president de l’Agència per la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU), Josep Joan Moreso, i el vicepresident del Consell Audiovisual de Catalunya (CAC), Salvador Alsius.
També van acudir a la cita la directora de Comunicació de l’Ajuntament de Barcelona, Águeda Bañón; la degana del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, Rosa Romà; el president de l’Associació Empresarial de Publicitat, José Ángel Abancens, i l’actor Àlex Maruny.
HOMENATGE AL RECTOR
Durant l’entrega de premis, també va tenir lloc un emotiu homenatge al rector de la Universitat Abat Oliba CEU, Carlos Pérez del Valle, que està a punt de finalitzar el seu mandat, pel seu suport incondicional als GoliADs durant els últims anys.
La temàtica escollida per a la XI edició dels GoliADs, sobre Harry Potter, va ambientar l’Aula Magna de la universitat amb les banderes de les cases de Hogwarts, antics canelobres i un barret parlant seleccionador i, per dotar de més realisme l’esdeveniment, es va comptar amb un mussol per lliurar un sobre amb els finalistes de cada categoria.