Els secrets amagats als logotips de les marques mundials principals

VilaWeb
01.09.2015 - 06:00

Els veiem constantment i quotidianament. Però ben sovint de passada i sense fixar-nos-hi gaire. Parlem dels logotips de les marques, institucions i grups mundials principals. Aturar-s’hi, analitzar-los i explicar-ne els secrets i detalls amagats, això proposa el portal de disseny DesignHill, a través d’una interessant pàgina interactiva amb una setantena de grans marques, d’Android a Yamaha, passant per Dove, MasterCard i YouTube.

Entre els logotips analitzats, n’hi ha dos de nostrats i mundialment famosos: el del FC Barcelona i el de Bacardí.

En alguns casos s’expliquen detalls gràfics que passen inadvertits a primer cop d’ull, com al logotip d’Amazon i el del Tour de France. En uns altres casos, informen de detalls relatius a la imatge de la marca no gaire coneguts, com ara que el famosíssim ocellet blau de Twitter es va comprar per tan sols sis dòlars a un banc d’imatges.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem

Fer-me'n subscriptor