El Sociosanitari Francolí assegura mantenir la qualitat de la seva atenció als usuaris l’agost

  • La direcció de l'empresa Gestió i Prestació de Serveis de Salut (Gipss), que gestiona l'Hospital Sociosanitari Francolí (Tarragona), ha assegurat aquest dijous que "la resposta i l'atenció a les necessitats dels usuaris no han variat ni quantitativa ni qualitativament respecte a anys anteriors", després d'afirmar el comitè d'empresa que el centre ha tancat 39 llits i té 42 pacients en llista d'espera.

VilaWeb
Redacció
18.08.2016 - 13:40

TARRAGONA, 18 (EUROPA PRESS)

La direcció de l’empresa Gestió i Prestació de Serveis de Salut (Gipss), que gestiona l’Hospital Sociosanitari Francolí (Tarragona), ha assegurat aquest dijous que “la resposta i l’atenció a les necessitats dels usuaris no han variat ni quantitativa ni qualitativament respecte a anys anteriors”, després d’afirmar el comitè d’empresa que el centre ha tancat 39 llits i té 42 pacients en llista d’espera.

L’hospital ha explicat en un comunicat que cada any l’agost es tanquen 39 llits, donada la caiguda de l’activitat i la necessitat d’utilitzar aquest període per fer “tasques de manteniment de les habitacions”.

Pel que fa als 42 pacients que esperen plaça –en una llista d’espera compartida amb l’Hospital Joan XXIII–, el Sociosanitari ha puntualitzat que són 21 persones, de les quals sis estan pendents d’ingrés en altres sociosanitaris aliens al Gipss, i quatre són pacients aguts que precisen, per la seva patologia, romandre en planta.

“Els 11 restants són els que realment estan a la llista d’espera d’ingrés al Sociosanitari Francolí”, ha remarcat.

El centre ha esgrimit que la mitjana de temps d’espera per ingrés és de 0,36 dies des del Servei d’Urgències, i de 3,3 dies des de planta d’hospitalització de l’Hospital Joan XXIII.

Pel que fa a l’atenció d’incidències, el Sociosanitari Francolí “en cap cas ha quedat desatesa cap urgència”, ja que de dia es cobreixen amb mitjans propis i a la nit, festius i caps de setmana mitjançant un conveni amb el Joan XXIII.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 6€ al mes

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem

Fer-me'n subscriptor