14.05.2022 - 21:33
|
Actualització: 16.05.2022 - 07:38
El retorn del Rec.0 d’Igualada ha assolit els 100.000 visitants durant els quatre dies que ha omplert 54 adoberies convertides en botigues de moda efímeres. Segons els organitzadors, la gran afluència de públic de dimecres va obligar a reforçar els autobusos llançadora des dels grans aparcaments situats a la zona del Campus Universitari d’Igualada i, de fet, dimecres i dijous s’han batut rècords de visitants. Després de dos anys sense Rec.0 per la pandèmia, l’empresa organitzadora de l’esdeveniment, RecStores, s’ha mostrat molt satisfeta d’una resposta que, segons diuen, ha superat de llarg totes les expectatives.
Pel que fa a la facturació, a l’espera del tancament de les xifres, les marques apunten que s’havien igualat, i en alguns casos fins i tot superat, les xifres de l’edició de primavera del 2019. L’alt ritme de vendes de dimecres va fer que algunes marques haguessin de reposar producte de cara a l’endemà. En total han estat un centenar les marques presents al Rec.0, des de les més consolidades fins a marques noves sorgides durant la pandèmia amb fórmules més experimentals.
El primer Mercat d’Intercanvi Rec.0 que s’ha celebrat dissabte com a prova pilot ha acollit 300 persones que han intercanviat més de 4.000 peces usades. L’organització ja ha confirmat que es potenciarà l’experiència de cara als anys vinents. Les peces aportades que no s’ha endut ningú seran entregades a Roba Amiga de Càritas. L’èxit del Mercat d’Intercanvi, sumat a les bones vendes de la roba a pes, confirmen, segons els organitzadors, que és encertada l’aposta del Rec.0 per incorporar noves formes de consum de moda que van més enllà de la venda tradicional.